Thursday, September 25, 2014

EBOOK : Rahsia Khidmat Pelanggan Online

Teks : Nurul Suhada Basir
Foto : Ehsan Facebook

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.

Pernah tak kawan-kawan yang menjual online dapat pelanggan yang cerewet? Macam mana cara korang layan pelanggan-pelanggan. Kalau dapat yang tidak cerewet atau jenis tak kisah, tak mengapalah. Tetapi kalau dapat pelanggan yang banyak kerenah, bagaimana kita nak atasi supaya mereka puas hati dengan servis yang kita berikan. Semuanya ada di dalam Ebook Rahsia Khidmat Pelanggan Online. InshaAllah, korang akan puas hati. Sekarang ada promosi ebook ini bagi 50 pembeli terawal.  



Salah satu rahsia yang ada dalam ebook Khidmat Pelanggan Online;

Pelanggan: Saya mahu barang sampai esok boleh tak?
Usahawan online: Tidak berani jamin, kadangkala boleh sampai esok, lusa, tiga hari atau seminggu. Ia bergantung kepada perkhidmatan syarikat penghantaran. Juga lokasi. Tetapi harapnya sampai seperti puan mahukan.

Berterus terang sahaja, berikan kefahaman dan kejelasan.



Hubungi saya:-
Nurul Suhada Basir
Emel: nurulsuhadabasir@gmail.com
SMS/whatsapp: 014 977 5245

Untuk keterangan lanjut dan mengetahui isi kandungan ebook, boleh juga pergi ke Gobok Ebook Kita.





No comments:

Post a Comment