Monday, April 21, 2014

ULASAN KELAS - Shehren Shahadan

Teks : Nurul Suhada Basir

Bismillahirrahmanirrahim.

Alhamdulillah.
Bersyukur saya kerana sudah ramai rakan-rakan menyertai ADBR. ADBR sentiasa bersiap sedia untuk membantu dari semua segi terutama kepada wanita-wanita yang ingin menambah baik kehidupan sendiri. Tetapi, ADBR tidak hanya membantu kaum hawa semata, kami di ADBR juga membantu warga adam yang perlukan bimbingan dan semangat bagi memajukan ekonomi mereka. 

Saya kongsikan di sini ulasan kelas asas blog dari seorang peserta.


Salam. Alhamdulillah. Apa khabar pembaca semua yang di sayangi. Semoga kita semua sentiasa berada dalam rahmatNya selalu.

Syukur pada Allah entri kali ini saya di beri peluang oleh Puan Guru saya berkongsi apa yang saya perolehi selama berada di akademi ini.

Nak di ceritakan terlalu banyak, terlalu panjang. Jadi saya meringkaskan sebaik mungkin ye.

Peluang hanya datang sekali. Keinginan mencari sumber alternatif pendapatan tambahan menemukan laman web Puan Masayu pengasas akademi ini. Dari situ saya membaca dan menyusun tindakan untuk langkah saya selanjutnya.

Dari tiada blog dari tiada teknik berniaga sehingga rancak berniaga semua saya dapat apabila menyertai akademi ini. Menarik guru pembimbing begitu komited dengan tugas mereka. Walaupun ianya online tapi saya merasakan hubungan antara kami sangat rapat. Cikgu Zaila sentiasa memperhati tindakan saya serta menegur sekiranya terdapat kesilapan. Yang bestnya kami mempunyai kumpulan sokongan yang kuat. Saling menyokong membantu sesama sendiri. Apabila saya rasa down Cikgu akan menyuntik semangat dan motivasi berterusan untuk saya meneruskan langkah. Terima kasih Cikgu.

Akhir ulasan, melalui akademi ini saya  berharap lebih ramai para suri menyertai akademi ini. Semoga akademi ini dapat menjadi pemangkin untuk para suri bekerja dari rumah, memperoleh pendapatan tanpa mengabaikan keluarga tercinta. Tidak di lupakan juga untuk kaum adam yang ingin turut menyertai akademi ini.

Sekian. Terima kasih
Akademi Bekerja Di Rumah the best.

================================================================


Bagi yang sedang fikir nak berhenti kerja dan buat bisnes dari rumah. Jangan berhenti dahulu.  Buat bisnes secara sambilan dahulu. Cuba dahulu. Kadang-kadang bila sudah buat baru tahu susah atau senang. Sekurang-kurangnya masih ada pekerjaan untuk pendapatan sebagai sandaran andaikata bisnes tidak berjaya. Jika terus berhenti dan bila bisnes yang kita buat tidak berjaya, kita akan kecewa.  Ketika itu perlu mencari pekerjaan lain pula. Hendak mencari pekerjaan baru tidak semudah dahulu kala. Jadi seeloknya buat secara suka-suka dahulu.

Bagi yang tidak tahu bagaimana hendak mula, boleh serta Akademi Bekerja di Rumah sebagai Rakan Niaga. InsyaAllah kami di ABDR akan bimbing kalian bagi membina platform untuk mula.

Apa yang anda dapat dengan menjadi Rakan Niaga?
Anda akan belajar membina platform, iaitu satu Blog Bisnes yang membolehkan anda menjalankan operasi perniagaan hanya dari rumah sahaja.  Kalian juga kan belajar membina satu fanpage.
Anda hanya perlu mempromosikan pakej-pakej jualan dan produk-produk yang ditawarkan oleh Akademi Bekerja Di Rumah. Kami sediakan tapak untuk anda berniaga tanpa perlu keluar dari rumah. Apa yang anda perlukan hanyalah kesungguhan dan talian internet.

Blog Rakan Niaga akan tersedia dengan pautan:
1. Logo Akademi Bekerja Di Rumah
2. Logo rasmi SOHOdirectory
3. Kelas-kelas Online
4. Pakej Ebook
5. Ruang Periklanan
6. Borang Tempahan

Dengan ini anda tidak perlu keluar rumah, hanya bisnes di hujung jari. Samada sepenuh masa atau secara sambilan.


Jika berminat untuk sertai kami, boleh hubungi saya
Nurul Suhada Basir
Emel: 
nurulsuhadabasir@gmail.com
SMS/whatsapp: 014 977 5245

No comments:

Post a Comment